Alhamdulilah.. Akhirnya karya saya dlm bentuk sajak terpilih dan disiarkan di akhbar BM (Berita Minggu) Ahad 31/03/2013..

Asalamualaikum pembuka kata.. Hai ~ semua teman2 Blogger! Apa khabar semua?? Rindulah kat anda semua.. Hmmm.. Rasanya dah lama juga saya tidak mencoretkan sebarang perkembangan terkini disini kan?? He3.. Oklah, disini dgn penuh rasa syukur, dgn penuh rasa sukacitanya saya ingin berkongsi dgn anda semua mengenai perkembangan terkini saya! Seperti yg anda semua sedia maklum, saya ni mmg gemar menulis pada masa lapang, juga apabila saya mendapat idea atau ilham.. Pada bln februari yg lalu, saya cuba menghantarkan beberapa hasil karya penulisan saya dlm bentuk sajak, melalui emel kpd pihak BM (Berita Minggu) Saya ttp tidak berpts asa! Dgn penuh semangat, setiap minggu pada hari ahad, apabila my luvly dad tidak bekerja dan beli suratkhabar BM.. Saya tak pernah ketinggalan utk membaca bahagian Karya.. Utk tgk, sama ada karya saya terpilih ataupun tidak.. Huhu.. Tetapi semalam my luvly dad kena kerja.. Petang gitu baru my luvly dad balik, so tak sempat saya baca.. Mlmnya saya tidur mcm biasa, dan pada pukul 1 lbh pg, tiba2 saya dikejutkan oleh mama tersyg! Huhu.. Mama ckp - Abi.. Bi.. Karya kau terpilih nak! Dan saya pun cakap kat mama - Hah??! Apa dia ma??! *Al-maklumlahkan.. Org tgh mamai baru dikejutkan dari tidur.. So mcm sedar tak sedar gitu.. Heee* :-P

Then mama ulangi lagi - Abi.. Karya kau terpilih! Sajak kau terpilih nak! Saya pun jawab - Ohhh btl ke ma?? Yang mana satu nyer??! Apa tajuknya??! Mama jawab - Pak Turut.. Lepas tu dipendekkan cerita, saya pun sambung tidur balik.. Keesokan harinya, setelah saya habis mandi, sarapan pg semua.. Barulah saya baca akhbar akhbar BM! He3.. Kemudian apa lagi, saya pun ambil gambarlah.. w00oooHooo00 ~ Dan keratan ini, saya akn simpan kat fail khas saya, buat kenang2an.. Selepas ini insya allah saya tetap akn terus berkarya! Saya tak akn berhenti berkarya.. Kerana minat saya, mmg amat mendalam dlm bidang penulisan ini.. Dikesempatan ini, saya ingin sekali mengucapkan ribuan dan jutaan terima kasih, kpd pihak BM kerana sudi menyiarkan sajak yg saya hasilkan di akhbar BM semalam.. Dan tak lupa kpd semua yg sudi membaca karya saya.. Terima ksh di atas sokongan anda! Akhir sekali, buat tatapan semua disini.. Yg singgah di Blog saya ini.. Terimalah sajak saya yg bertajuk Pak Turut.. Yg disiarkan semalam pd tarikh 31/03/2013.. Cuma maaf ya, gambar disini agk Blur sikit.. He2x..

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ana Lisa Episod 14..

Alhamdulilah.. Pertama Kali Saya Berlakon Dalam MTV Parodi Tak Tun Tuang..

Ulang Tahun Si Bujang Yang Ke 60 Tahun!