Alhamdulilah.. Pertama Kali Saya Berlakon Dalam MTV Parodi Tak Tun Tuang..

Assalamualaikum Para Pembaca Setia Blog Kita Boleh..! Hello ~~ Hai Semua.. Apa Khabar?? Sihat?? Bagaimana Hari Anda Semua?? Apa Perkembangan Terkini Anda??
*Amboiiii! Adoi! Banyaknya Soalan!
HaHaHaHa! Gituuuuu*
😛😛😛😜😜😜😝😝😝

Oklah, Disini Saya Ingin Sekali Berkongsi Mengenai Perkembangan Terkini Saya.. Sesuatu Yang Baru Dalam Hidup Saya! Satu Pengalaman Terindah Serta Kenangan Manis Yang Tak Dapat Dan Tak Akan Saya Lupakan Sampai Bila-Bila! Yup..
Pada Tanggal 26 November 2017 Ahad, Satu Tarikh Bersejarah! Dimana Buat Julung-Julung Kalinya Saya Berlakon Dalam MTV Parodi Tak Tun Tuang Bersama Dengan Team Srikandi Dapuran Di Bawah Arahan, Produksi, MENTOR Saya Yakni Tuan Guru Mekong Atau Juga Dikenali Sebagai Osman Kong.. 😊😊😉😉👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Alhamdulilah.. Segalanya Berjalan Dengan Lancar..
Pertama Kali Dalam Hidup Saya, Melihat Sendiri Cara Pembikinan 'Shooting' Itu Bagaimana.. Tuan Osman Merupakan Seorang Yang Sangat Berpengalaman Dan Berpengetahuan Dalam Bidang Seni.. Juga Tidak Lokek Dengan Ilmu! Kamera Yang Di Gunakan Pada Hari Tersebut Cuma Satu Aje.. Anyway Hello! Satu Kamera Tupun Bukan Calang-Calang Atau Sebarangan Kamera Wokeyyy.. Saya Berkesempatan Untuk Bertanyakan Berapakah Harganya?? Tuan Osman Beritahu Harganya Jejak Hampir $1000!! Wow!! Namun Demi Cinta Serta Perjuangannya Dalam Dunia Seni, Dalam Bidang Karya, Beliau Langsung Tidak Mempedulikan Soal Harga Atau Nilainya.. Saya Sangay Tabik Spring Kat Tuan!

Team Srikandi Dapuran Yang Terlibat Kesemuanya Gerek-Gerek Belaka! Peramah, Tidak Sombong!  Seriusly Memang Terbaik!
Dear Sis Sulis, Dian, Gopiet, Nanda, Chanaya Etc..
Lokasi Penggambaran Di ------->
Jurong Point (JP)
Juga Jurong Central Park

Cuaca Yang Panas Terik Pada Sebelah Pagi Hinggalah Ke Tengah Hari, Dan Agak Gerimis Seketika Pula Pada Sebelah Petang Tidak Dihiraukan! Yang Penting Semangat Kita Semua Sebagai Satu Pasukan Atau Team Untuk Saling Bekerjasama Dan Cuba Sedaya Upaya Untuk Memberikan Yang Terbaik, Itu Yang Penting Tu..

Bagi Yang Ada FB Akaun Tu, Hahhhhhh.. Apa Ditunggu Lagi?? Pergi Cepat-Cepat Like FB Page
------->
Srikandi BMI SG

Untuk Anda Melihat Menyaksikan Sendiri Video-Video Yang Ada Bagi MTV Parodi Tak Tun Tuang..
Juga Koleksi Gambar-Gambar Srikandi Dapuran..


Ayah Saya Pun Turut 'Join' Sekaki Sekali Yer Untuk Berlakon Sama! Yup.. Ada Babak Ayah Saya Pun Terlibat.. Sebelum Mengakhiri Sajian Blog Saya Untuk Kali Ini, Ini Dia Ada Beberapa Koleksi Gambar-Gambar Team Srikandi Dapuran Buat Tatapan Anda..
Terima Kasih Cinta!!
😘😘😘💖💖💖
Ikhlas ------->
Mass Factorz a.k.a Mas 
#KitaBoleh
#MTVParodiTakTunTuang
#TeamSrikandiDapuran
#TeamSrikandiBMISG
#YeaaaH
#Alhamdulilah





Saya Bergambar Sama Dengan MENTOR Saya Tuan Guru Mekong a.k.a Osman Kong..
😊😊😉😉






Saya Bersama Ayah Dan Srikandi Dapuran!! YeaaaaH!! Love It!!
😘😘😘💖💖💖















Comments

Popular posts from this blog

Ana Lisa Episod 14..

Rancangan Di Balik Tawa Saluran Astro Warna.. Terbaik! 😢😢😢😢😭😭😭😭