Patah Tumbuh Hilang Berganti

Assalamualaikum Diucapkan Kepada Semua Para Pembaca Setia Blog Kita Boleh..! Apa Khabar?? Sihat?? Semoga Sentiasa Berada Dalam Keadaan Sihat Sejahtera Dan Sentiasa Berada Dalam Lindungan Allah SWT Wokeyyy..
Hmmmm.. Ada Yang Tak Sabar Untuk Mengetahui Apakah Entri Blog Terkini Saya Disini?? HeHe.. Ok, Sabar Sabar.. Tenang-Tenang Yer.. 😊😊😉😉

Dalam Entri Blog Kita Boleh..! Pada Kali Ini, Saya Terpanggil Untuk Berkongsi Dengan Anda Semua Wahai Cinta Hati Saya, Mengenai Berita Yang Dimaklumkan Baru-Baru Ini Di Akhbar Muka Depan Berita Harian (BH) Lebih Tepat Lagi, Pada Tanggal 18 Disember 2017.. Bagaimana?? Ada Yang Dapat Meneka Tak?? Khususnya Penduduk Barat Singapura Lebih Tepat Lagi Jurong! Al-Maklumlah, Saya Kan Tinggal Di Kawasan Jurong Gituuuuu..
😛😛😛😜😜😜😝😝😝

Hahhhhhhh.. Bagi Yang Berjaya Meneka Tu Syabas! Tapi Bagi Yang Masih Belum Berjaya Meneka Lagi, Tidak Mengapa.. Biar Saya Jelaskan Disini Yer.. Selamat Membaca Semua Dan Terima Kasih!!
😊😊😊😉😉😉👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻


Serba Sedikit Informasi Yang Dipetik Dari Tukilan Akhbar Berita Harian (BH) Pada Tanggal 18 Disember 2017 Isnin 👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻

Penduduk Estet Jurong West Bakal Menikmati Sebuah Kompleks Kemudahan Baru, Merangkumi Kedai-Kedai Dan Kelab Masyarakat, Bagi Menggantikan Pasar Dan Kedai Kopi Lama Yang Terbakar Tahun Lalu. Menelan Belanja Sekitar $6.2 Juta, Kompleks Yang Menggantikan Pasar Dan Kedai Di Blok 493 Jurong West Street 41 Itu Dijangka Siap Menjelang Akhir Tahun Depan. Pemerintah Akan Membiaya Kos Pembinaan Kompleks Itu.

Reka Bentuk Bangunan Itu Didedahkan Anggota Parlimen (AP) GRC Jurong, Encik Ang Wei Neng, Semalam. Pusat Itu Bakal Merangkumi Pasar Seluas 420 Meter Persegi Dengan 35 Gerai, Kedai Kopi Seluas 433 Meter Persegi Di Tingkat Bawah; Selain Pusat Penjagaan Warga Tua Dan Kelab Masyarakat Di Tingkat Atas.

Baiklah Para Pambaca Setia Blog Kita Boleh..! Saudara-Saudari, Cinta Hati Sekalian Yang Amat Saya Hormati Dan Hargai Tentunya.. Demikianlah Serba Sedikit Informasi Yang Dipetik Dari Tukilan Akhbar Berita Harian (BH) Pada Tanggal 18 Disember 2017 Isnin.. Memang Bersesuaianlah Kan Dengan Tajuk Entri Dalam Blog Saya Ni.. Yakni Patah Tumbuh Hilang Berganti.. Jadi, Kepada Para Penduduk Estet Jurong Seperti Saya Disini, Nantikan Saja Wokeyyyy.. Kerana Dimaklumkan Lagi Bahawa InShaaAllah Jurong Central Plaza Bakal Siap Pada Akhir Tahun Hadapan.. YeaaaaaH!!
💃💃💃💃💖💖💖💖💖

Baiklah.. Sampai Disini Dulu Sajian Blog Kita Boleh..! Yang Dapat Dan Sempat Kiranya Saya Sajikan Dengan Anda Semua.. Sehingga Kita Bersua Lagi Dilain Masa Dan Ketika Dengan Sajian Yang Lain Pula Wokeyyy?? Jutaan Terima Kasih Saya Ucapkan Dengan Seikhlas Hati Kepada Anda Semua Kerana Sudi Meluangkan Masa, Untuk Singgah Kunjungi Dan Baca Setiap Entri Blog Saya Disini.. Amat Saya Hargai.. Sebelum Berlalu Dan Mengakhiri, Akhir Kata Dari Saya Disini 👉🏻👉🏻Semoga Hari Ini Lebih Baik Dari Semalam, Dan Semoga Esok Lebih Baik Dari Hari Ini.. Sekian..
Ikhlas -------->
Mass Factorz a.k.a Mas
#KitaBoleh
#Blog
#PatahTumbuhHilangBerganti
#YeaaaH
#Alhamdulilah

Comments

Popular posts from this blog

Ana Lisa Episod 14..

Alhamdulilah.. Pertama Kali Saya Berlakon Dalam MTV Parodi Tak Tun Tuang..

Ulang Tahun Si Bujang Yang Ke 60 Tahun!