Aku nak lelaki yang beruwang ok! :-D

Asalamualaikum pembuka kata, hello apa khabar semua pembaca blog??
wow! seriusly saya benar2x tak sangka.. Sejak kebelakangan ini, kecoh! gempak! meletup2x kejap beberapa video saya, yang saya rakamkan dan muat naik ke Youtube! Terutama sekali, video lakonan saya yang bertajuk - Cuba berlakonlah pula! Haha! Ramai yang memberikan jolokan atau panggilan terhadap video tersebut - Aku nak lelaki yang beruwang ok!

Video saya itu dengan sepantas kilat tersebar luas bukan setakat di Fb singapura
malah sampai ke seberang tambak!!
Ya benar, sampai ke page2x Fb di malaysia, blog, etc..
Wow! bermacam2x komen, maklumbalas yang saya terima
ada yang positif, ada banyak juga yang negatif..
ada yang memberikan maklum balas berbaur kutukan, cacian dan penghinaan..
fuh! pendek kata, semasa mula2x sekali saya mendapat berita sebegini
terus terang saya katakan, hati saya terguris, pedih, dan sangat2x marah serta kecewa!
tetapi apabila ramai kawan2x Fb saya memberikan kata2x semangat, perangsang, kata2x positif
saya semakin kuat untuk menempuhi dan menghadapi semuanya dengan tenang.. Alhamdulilah..

Saya berfikiran optimis dan positif.. Dan saya rasa, memang sudah pasti ada hikmah di sebalik semua ini.. Pasti ada seribu satu kebaikan dan kemanisan.. Allah maha adil.. Allah lebih mengetahui.. Hmmmm.. Lagipun kalau difikir dari sudut yang positif, saya ni secara tak langsung dah jadi POPULAR! Dah dikenali ramai orang.. Alhamdulilah.. Saya juga telahpun memberitahu kepada mama dan ayah saya tentang perkara ini.. Alhamdulilah.. Mereka menyokong dan memahami.. Oklah, ini diantara lelaman blog, diantara artikel yang saya temui semasa saya google di internet tadi.. Yang berkongsi cerita tentang video saya.. He2x.. :-)
http://busuk.org/ping/view/538638


Comments

  1. Assalamualaikum awak ! How do i contact you ? I wish to speak to you of something

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ana Lisa Episod 14..

Alhamdulilah.. Pertama Kali Saya Berlakon Dalam MTV Parodi Tak Tun Tuang..

Ulang Tahun Si Bujang Yang Ke 60 Tahun!