Alhamdulilah Atas Segalanya Ya Allah.. Alhamdulilah.. :-)

Asalamualaikum pembuka kata,
Hi apa khabar semua pembaca Blog! Hmmmm.. Rasanya dah lama juga saya tak berkongsi apa apa perkembangan di Blog ya?? Hehe.. Alhamdulilah.. Dikesempatan ini, saya ingin sekali berkongsi mengenai beberapa perkembangan terkini saya.. Saya rasa tahun 2013 ini, memang merupakan tahun yang boleh saya katakan, memberikan pengalaman yang sungguh indah dan bererti bagi saya! Kenangan yang sangat sangat manis, sejak salah satu video lakonan saya menjadi viral, alhamdulilah, selain saya semakin dikenali  nampaknya saya semakin mendapat banyak kejayaan! Saya amat bersyukur alhamdulilah.. Kejayaan dari segi sana sini mempromosikan Video Youtube saya, dan sebagainya.. Subahan allah!

Ya Allah.. Saya benar benar rasa terharu, bercampur gembira, dan teruja! Di antaranya adalah, baru baru ini salah satu Blog dari malaysia add saya di Fb, kemudian keesokan harinya, beliau inbox a.k.a PM saya! Dipendekkan cerita, beliau kemudian mewawancara saya secara Eksklusif! Masya allah.. Satu kenangan paling paling manis, yang tak mungkin saya lupakan sampai bila bila! Ribuan dan jutaan terima kasih saya ucapkan kepada Blog Mazeer Mohamad, kerana sudi mewawancara saya secara Eksklusif yer.. Saya amat menghargainya.. Selanjutnya, baca disini k.. Sila klik di link berikut yer.. :-)
http://www.mazeermohamad.com/2013/06/temuramah-eksklusif-gadis-beruwang-mas.html

Dan selain daripada itu pula, yang terkini dan sensasi yang ingin saya kongsi disini adalah, baru baru ini memandangkan jerebu dasyat melanda disini sana.. Jadi saya pun mengambil kesempatan utk cuba menghasilkan lagu dan lirik ciptaan saya sendiri, yang bertajuk - Ohh Jerebu! Kemudian apa lagi, saya pun teruslah berlatih, cuba menyanyikan lagu yang saya hasilkan ini, kemudian bila ada masa yang sesuai aje, saya pun rakamkan video, dan tadaaaaa! Terus memuat naikkan ke laman Youtube! Wow alhamdulilah.. Mendapat sambutan yang begitu hangat dan menggalakkan! Menjadi sensasi lagiiiii! YeaaaaaH!! Beberapa page hiburan Malaysia, tlhpun berkongsi video saya tu..

Tadi saya cuba jengah Youtube saya, dan sejauh ini jumlah yang menonton video saya sudahpun mencecah 60 ribu lebih viewers!! Subahan allah.. Beserta dengan 200 lbh Like, dan tak kurang juga yang Dislike.. Dan macam biasalah, komen komen yang bermacam macam! Yang positif ada, yang Negatif pun ada.. Haha.. Saya pun baca perlahan-lahan kesemuanya.. Dan saya ternampak, ada beberapa komen yang menyatakan, mereka terdengar dari stesen Era Fm, rancangan pagi yakni Johara! Dj Era Fm Abg Haniff keudarakan video saya Ohh Jerebu dan memperkenalkan kpd para pendengar Era Fm! Jadi saya rasa agak terkejut, dan macam tak percaya pada mulanya! Jadi apa lagi, saya pun pergilah siasat di Fb, saya cuba taip dan search Haniff Era sekali ada Fb page beliau! Saya pun periksa perlahan-lahan.. Dan yes! Jumpa! Memang betul! Dan saya cuba baca komen komen disitu, salah seorangnya yakni MamaNur Najiha menyatakan, berbakat... td dengar kat johara dah agk die (dia) :-) Setiap kekurangan ada kelebihan..

OMG!! Allahuakhbar!! Im speechless seriusly.. Subahan allah walhamdulilah wala ila hailaah allahuakbar!! Thank u thank u soo mch.. Im bless!! :')

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ana Lisa Episod 14..

Alhamdulilah.. Pertama Kali Saya Berlakon Dalam MTV Parodi Tak Tun Tuang..

Ulang Tahun Si Bujang Yang Ke 60 Tahun!