Selamat Tinggal 2016 Dan Selamat Datang 2017!

💖 Assalamualaikum Para Pembaca Serta Pengikut Blog Kita Boleh! Hello ~~ Apa Khabar Semua?? Sihat?? Whoaaaa ~~ Rasanya Agak Lama Sungggggguh
*Phewww! Panjang Bebenar Ya Saya Nyer Sungggguh! HaHa!*
😛😛😜😜😝😝

Iyalah, Apakan Tidak.. Memang Benar.. Agak Lama Juga Tao Saya Tidak Berblogging..
Uwekkkkk!! Tak Tahulah, Masih Ada Yang Rindu Saya Ke Tidak Kat Sini Eh?? NyeHeHeHe.. Ok Ok.. Alhamdulilah.. Pada Malam Ini, Saya Berkesempatan Untuk Menulis Blog Mencoretkan Serba Sedikit Mengenai Tahun Lama Dan Tahun Baru.. Hmmmm.. Memanglah, Mungkin Saja Bagi Sesetengah Orang Akan Berasa
"Haizzzzz.. Bosanlah! Asyik Pasal Tahun Lama, Tahun Baru.. Lepas Tu?? Soal Zam-Zam Azam Ala Kazam Pulak! Yang Si Dia Ni Cakap Pasal Azam Nak Jadi Kayalah, Nak Ke Arah Gaya Hidup Lebih Sihatlah.. Bla Bla Bla! Naik Berbulu Telinga Aku Tao! Nyehhh!"

Tapi, Itulah Lumrahnya.. Hakikatnya Betul Tak?? Selagi Bernafas, Selagi Hidup.. Selagi Allah Sudi Beri Kesempatan, Mestilah Kita Semua Bakal Menempuhi Tahun Baru.. Kemudian Bila Hadirnya Tahun Baru, Mestilah Bertemu Dengan Cik/Encik Azam.. Pokoknya Memang Tak Boleh Berengganglah! Baiklah, Sebelum Kita Pergi Jauhhhh Lagi Memanjang Macam Kereta Api Choo-Choo Train! HaHa.. Di Kesempatan Ini Saya Ingin Sekali Mengucapkan Selamat Tahun Baru 2017 Untuk Semua Ya!! Semoga Kita Semua Dapat Tutup Buku Lama, Dan Buka Lembaran Buku Baru.. Yang Baik Jadikan Tauladan, Yang Tak Elok Tu Jadikanlah Sempadan Ya.. Moga Ia Tersemat Sebagai Satu Pelajaran/Pengajaran..

Manusia Mana Yang Tak Ada Buat Silap/Kesilapan Betul Tak?? Kita Semua Bukannya Malaikat! Yang Paling Penting, Belajar Dari Setiap Kesilapan.. Ambil Iktibarnya.. Yakinlah, Bahawa Segala Yang Berlaku Pasti Ada Hikmahnya.. Semoga Kita Mampu Menjadi Manusia Yang Jauh Lebih Baik Dari Sebelumnya InShaaAllah..
Semoga Hari Ini Jauh Lebih Baik Dari Semalam, Dan Esok Lebih Baik Dari Hari Ini.. Ya, Memang Saya Tahu Tak Mudah.. Sesungguhnya Lebih Mudah Berkata Dari Melakukan Betul Tak?? HaHa.. Saya Faham.. Tapi InShaaAllah, Jika Kita Ada Keyakinan Diri, Aura Positif, Sentiasa Berfikiran Positif, Bertekad, Dengan Semangat Yang Kuat, Bersabar, Berdoa, Ikhtiar, Tawakal Serta Berkat Sokongan Padu
Doa Dari Ibu Bapa Kita Yang Tersayang, Kawan-Kawan Baik Kita, Sahabat-Handai Dan Sebagainya.. InShaaAllah, Tiada Apa Yang Mustahil! Ingat! Bersatu Kita Teguh Bercerai Kita Roboh! Ingat.. Yakinilah, Kita Boleh!! 💪💪💪💪
Biar Merangkak, Biar Bertateh, Asal Jangan Berdiam Diri!
Pelan-Pelan Kayuh Wokeyyyy..
Saya Disini Turut Mendoakan, Moga Segala Impian Kita Semua Akan Tercapai Hendaknya InShaaAllah.. Sama Ada Azam Tahun Lalu, Dua Tahun Lalu Mahupun Azam Terkini.. Mulakan Langkah Dengan Bismillah..
Sekian Dulu.. Sampai Disini Saja Ya.. Hingga Kita Bersua Lagi Dilain Kesempatan Mendatang InShaaAllah Dengan Topik Yang Lain Pula.. Jaga Diri.. Jaga Kesihatan.. Jaga Hati..
Assalamualaikum Cinta!
😙😙😘😘💖💖💖
Salam Sayang
Ikhlas -------->
Mass Factorz
#AssalamualaikumCinta
#Blogger
#SelamatTinggalTahun2016SelamatDatangTahun2017
#Alhamdulilah
#KitaBoleh
#InShaaAllah


Comments

Popular posts from this blog

Ana Lisa Episod 14..

Alhamdulilah.. Pertama Kali Saya Berlakon Dalam MTV Parodi Tak Tun Tuang..

Ulang Tahun Si Bujang Yang Ke 60 Tahun!