Selamat Pengantin Baru Abam Bocey! 😊😊😊😉😉😉👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻


Assalamualaikum Diucapkan Kepada Semua Para Pembaca Setia Blog Kita Boleh..!
Hello ~~ Hai Semua.. Apa Khabar?? Sihat??
Bagaimana Hujung Minggu Anda Yang Lalu??
Ok Tak?? Saya Pasti, Yang Ada Tu Bermacam Aktiviti Serta Kegiatan Yang Dilakukan Bukan?? Tak Kurang Juga Yang Mendapat Banyak Jemputan Serta Undangan Majlis Kahwin a.k.a Kpak Bing Bing! Oleh Rakan-Rakan, Kenalan, Sahabat Handai Dan Sebagainya Betul Tak?? Hmmmmm.. Patutlah Saya Ada Terhidu Bau Nasi Minyak Dan Nasi Briyani Disini-Sana! Ohhhh.. Pergi Tak Jemput Saya Pun Eh?? Ohhhhh.. Biasa Dia Yer! HaHa..
😛😛😛😜😜😜😝😝😝

Ok Ok Maaf.. HeHe.. Bercakap Soal Majlis Kahwin, Kpak Bing Bing Ni Semua.. Ni Saya Nak Kongsi Ni Hah.. Alhamdulilah!
Baru-Baru Ini, Lebih Tepat Lagi Tanggal 8 Disember 2017 Jumaat, Seorang Lagi Artis Dari Malaysia Yakni Dikenali Sebagai Abam Dari Kumpulan Bocey, Kini Sudah Tidak Berkeseorangan Lagi Dahhhh.. Kenapa?? Kerana Beliau Sudah Pun Menamatkan Zaman Bujangnya! Syukur..

Disini Serba Sedikit Info Yang Saya Petik Dari Sumber 👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻
Astro Gempak Article

Dengan Sekali Lafaz Pelawak Popular Abam Bocey Sah Bergelar Suami Kepada Siti Norhidayah Mohd Ali, 25, Kira-Kira Jam 5:35 Minit Petang Tadi. Abam Atau Nama Sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan, 29, Dan Hidayah Dinikahkan Imam Masjid Jamek Sultan Hishamuddin, Sabak Bernam, Berwakil Walikan Bapa Pengantin Perempuan Mohd Ali Bahtin.

Pengantin Lelaki Menyerahkan Mas Kahwin Sebanyak RM 3,000 Berserta 9 Dulang Hantaran Dibalas 11 Oleh Pihak Perempuan. Bagaimanapun Jumlah Wang Hantaran Dirahsiakan. Dua Anggota Kumpulan Bocey, Fad Dan Achey Turut Hadir Menemani Sahabat Baik Mereka Itu.

*Gambar-Gambar Abam Bocey Disini, Ada Saya Ambil Dari Sumber Internet Google, Ada Dari IG Abam Sendiri abam_bocik*

Alhamdulilah.. Syabas Dan Tahnia Abam Bocey! Semoga Mahligai Yang Dibina Berkekalan Hendaknya Hingga Ke Jannah Wokeyyy.. Semoga Sakinah Mawadah Warahmah.. Stay CUTE!! Akhir Kata Disini Saya Ingin Mengakhiri Dengan Slogan Dan Cogankata Kumpulan Bocey 👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻👉🏻
Prap Prap Prap!!
😊😊😊😉😉😉
Ikhlas ------->
Mass Factorz a.k.a Mas
#KitaBoleh
#Blog
#YeaaaaH
#SelamatPengantinBaruAbamBocey
#Alhamdulilah




Comments

Popular posts from this blog

Ana Lisa Episod 14..

Alhamdulilah.. Pertama Kali Saya Berlakon Dalam MTV Parodi Tak Tun Tuang..

Ulang Tahun Si Bujang Yang Ke 60 Tahun!